Постинг
22.07.2014 17:10 -
internet
Броят на ползвателите на интернет в Китай към края на юни е достигнал 632 милиона души.
Това съобщи днес китайският Информационен център за интернет.
За първото полугодие интернет населението в страната се е увеличило с 14,42 милиона души, се посочва в доклада. Ръстът е сравнително слаб, като се има предвид, че за цялата минала година показателят нарасна с 53,58 милиона.
Заместник-директорът на Информационния център Лю Бин коментира, че забавянето на растежа може да е свързано с понижението на продажбите на смартфони. За първото тримесечие на тази година доставките на такива мобилни устройства на китайския пазар възлизат на около 100 милиона, което е с 24,7 процента по-малко в сравнение със същия период на миналата година.
Статистиката сочи също, че 178 милиона от ползвателите на интернет в Китай са жители на селските райони (28,2 процента от общия брой).
През мобилните си телефони в мрежата влизат 527 милиона китайци. Това е с близо 27 милиона повече, отколкото в края на миналата година.
Китайските потребители прекарват в интернет средно по 25,9 часа на седмица. Много от тях пазаруват в онлайн магазини, разглеждат реклами в мрежата. Някои пък целенасочено се интересуват от финансова информация, се отбелязва в доклада.
За първото полугодие интернет населението в страната се е увеличило с 14,42 милиона души, се посочва в доклада. Ръстът е сравнително слаб, като се има предвид, че за цялата минала година показателят нарасна с 53,58 милиона.
Заместник-директорът на Информационния център Лю Бин коментира, че забавянето на растежа може да е свързано с понижението на продажбите на смартфони. За първото тримесечие на тази година доставките на такива мобилни устройства на китайския пазар възлизат на около 100 милиона, което е с 24,7 процента по-малко в сравнение със същия период на миналата година.
Статистиката сочи също, че 178 милиона от ползвателите на интернет в Китай са жители на селските райони (28,2 процента от общия брой).
През мобилните си телефони в мрежата влизат 527 милиона китайци. Това е с близо 27 милиона повече, отколкото в края на миналата година.
Китайските потребители прекарват в интернет средно по 25,9 часа на седмица. Много от тях пазаруват в онлайн магазини, разглеждат реклами в мрежата. Някои пък целенасочено се интересуват от финансова информация, се отбелязва в доклада.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 14